Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Andra dagen i livet göra igenting

Av Henri - 20 januari 2009 22:38

Ja då är det tisdag. Känns som dom här två dagarna man inte har jobbat har varit hur långa som helst! Ändå har jag klivit upp tidigt och gått och träna bara för att behålla vardagen under veckorna.

Nä hoppas det dyker upp ett jobb snart men det ser ju inte direkt ljust ut i dom här dagarna! Har dock skickat iväg ett gäng ansökningar till olika ställen bl.a i Stockholm, här i stan och sen kollar vi lite olika kontakter i Norge.

Visst vore surt å behöva flytta men man kan ju göra det för ett kort tag för att fortsätta söka jobba här hemma!


Vad har hänt sen sist då!? Ja du, inte mycket. I helgen var jag hemma på fredagen och sen på lördagen var jag en sväng på Bishops och Oscar men det var lugnt. Hade egentligen inge sug på å festa men ja, man kan inte bara sitta hemma å bryta ihop.

Igår vart det fika på stan men Danne, André, Duchow och Salle. Var lugnt och vi snackade bara. Sen gick alla utom Danne med hem till mig och jag gjorde käk då vi hade match igårkväll mot Timrå.

Den gick iaf bra och vi vann med 8-2 och man fick hänga 3. Behövde det efter den tunga veckan som varit i mitt liv nu. Får hoppas ljusningen på är väg!


Nu ska jag kvälla tror jag så jag orkar upp å pallra mig å träna imorgon!


Sov gott

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henri - 5 februari 2009 01:01

Fan! Jag hade skrivit ett långt inlägg men tårarna över gick till ilska så jag tog bort det! Varför får dagens barn inte vara barn!? Varför ser vårt samhälle ut som skit? Hur kan våra barn och ungdomar behöva oroa sig för pensionsförsäkringar och kli...

Av Henri - 16 januari 2009 20:41

Idag är nog en av de värsta dagarna i mitt liv. Jag (vi) får iofs skylla oss själva men vem hade annat att konsekvenserna skulle bli såhär allvarliga!?   Jag har nog inte gråtit på två år men idag har jag inte kunnat se någon i ögonen utan att mina e...

Av Henri - 11 januari 2009 21:09

Tillbaka till "brottsplatsen" imorgon och allas blickar riktade mot oss! Jag hoppas verkligen vi kan få ett bättre avslut och att det går att kompromissa! Jag är inte troende, men Gode gud, imorgon hoppas jag att du är med oss och hjälper oss att fin...

Av Henri - 8 januari 2009 21:01

Torsdagkväll! Har jobbat hela dan, skulle träna efter jobbet men var så trött så jag sket i det. Åkte hem och städade, solade och handlade istället. Var skönt å få det gjort men har dåligt samvete nu. Känner mig så jävla fet! Måste verkligen lägga om...

Av Henri - 6 januari 2009 15:23

Idag är jag på ett uruselt humör!   Är trött, irriterad, ledsen, sur och inte ett minsta sugen på att göra nåt! Satt vaken i natt och såg J-VM finalen, en final som Sverige vart totalt utspelade i! Visst går det att skylla på domare och allt annat ru...

Ovido - Quiz & Flashcards