Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Ångest...

Av Henri - 7 december 2008 20:05

Fy fan säger jag bara....

Idag har man ruskig ångest efter gårdagen som skulle bli underbar och rolig som fan!

Vad hände istället!? Jo man lyckades ju ställa till det och sabba allt som vanligt. Blir så trött på mig själv så man får lust att slänga sig framför tåget eller nåt=/


Annars började dagen kanon! Fotbollsträning först på morgonen och sen gjorde vi ett jobb med fotbollslaget. Träningen gick bra och man kände inte utav benhinnorna så det var ju underbart. Fick dock ett tråkigt sms under tiden jag tränade men ja, förstår kanske lite grann men ändå inte. Funkar det inte så funkar det inte. Man kan inte försöka hur länge som helst!


Efter träningen och jobbet så drog jag hem med André (förmodligen världens bästa bror) så satt vi oss att spela tv-spel och inväntade Tony. Halv 4 skulle 15 st från min avdelning vara på Biteline och käka tacobuffe och se hockeyn, Väldigt trevligt.

Därefter var vi 8 st som fortsatte kvällen hos mig med poker och lite festligheter. Det var väl här det började gå snett. Vart alldeles för full och när jag blir det så slår det ut minnet direkt sen blir jag dum, dryg och elak och det gick ut över den person som jag tycker väldigt väldigt mycket om...

Så när jag kom på Aveny var jag cp och en idiot... Jag önskar jag kom ihåg vad jag gjort och om jag kunde skulle jag vrida tillbaka tiden och göra om hela kvällen.

Men ja, det var trevlig och bra fram tills jag vart dyngfull iaf.


Jobb imorgon igen, inte så man längtar efter det direkt. Senaste veckorna har gått bra mycket enklare pga att en viss person har fått mig att må mycket bra!


Nä nu kanske man ska ta å fika nåt och invänta parlamentet och sen sova sönder sängjäveln=/


Du fick vänta på mig förut, nu får jag vänta på dig och det kanske ändå inte blir vi. Men jag tänker vänta och jag hoppas på oss...

 
 
Ingen bild

Jag

8 december 2008 09:55

Ångest behöver man inte ha. Allt blir inte alltid som man tänkt sig. Du betyder grymt mycket..

 
Ingen bild

L

27 december 2008 00:20

''Sova sönder sängen''

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henri - 5 februari 2009 01:01

Fan! Jag hade skrivit ett långt inlägg men tårarna över gick till ilska så jag tog bort det! Varför får dagens barn inte vara barn!? Varför ser vårt samhälle ut som skit? Hur kan våra barn och ungdomar behöva oroa sig för pensionsförsäkringar och kli...

Av Henri - 20 januari 2009 22:38

Ja då är det tisdag. Känns som dom här två dagarna man inte har jobbat har varit hur långa som helst! Ändå har jag klivit upp tidigt och gått och träna bara för att behålla vardagen under veckorna. Nä hoppas det dyker upp ett jobb snart men det ser j...

Av Henri - 16 januari 2009 20:41

Idag är nog en av de värsta dagarna i mitt liv. Jag (vi) får iofs skylla oss själva men vem hade annat att konsekvenserna skulle bli såhär allvarliga!?   Jag har nog inte gråtit på två år men idag har jag inte kunnat se någon i ögonen utan att mina e...

Av Henri - 11 januari 2009 21:09

Tillbaka till "brottsplatsen" imorgon och allas blickar riktade mot oss! Jag hoppas verkligen vi kan få ett bättre avslut och att det går att kompromissa! Jag är inte troende, men Gode gud, imorgon hoppas jag att du är med oss och hjälper oss att fin...

Av Henri - 8 januari 2009 21:01

Torsdagkväll! Har jobbat hela dan, skulle träna efter jobbet men var så trött så jag sket i det. Åkte hem och städade, solade och handlade istället. Var skönt å få det gjort men har dåligt samvete nu. Känner mig så jävla fet! Måste verkligen lägga om...

Ovido - Quiz & Flashcards