Direktlänk till inlägg 22 november 2008

Du gör mig så besviken och ledsen....

Av Henri - 22 november 2008 20:27

Hmm, satt och blippade lite på nätet och såg att jag hade en blogg en gång för dryga året sen!! Sjukt vad tiden går fort så jag tänkte att man kanske skulle ta upp den igen när man ändå inte har nåt att göra.


Ja att ta upp vad som har hänt sista året låter vi vara osagt och skulle ta alldeles för lång tid att återge här och dessutom skulle jag nog hinna få både ett och två psykbryt innan jag hade skrivit klart. Så det ger vi fan i utan nu startar vi om på ny kula och börjar med dagens datum.


Så, idag har det varit en fullspäckad dag med innebandy, styrketräning och en barndomskamrats bröllop=)

Kan börja med innebandy och konstarera att vi förlorade mot ett skit lag för dom gjorde fler mål än oss på nåt jävla vis!

Sen körde jag och min yngsta bror(Michel) styrke på SAK, körde ett axel- och ryggpass. Gick helt okej!

 Sen tog jag min förbannade biljävel med trasig katalysator och sladdade in på parkeringen på Njurunda kyrka.

Masken och Mirja skulle gifta sig och det var fina faaaaan det=)

Riktigt stämningsfullt och fint!


Så sen bar det hem och tippade lite med Tony, (San Jose, Napoli, Borås och Tottenham) så får hoppas den sitter så det blir fina 3200 imorgon nu då!

Imorgon som man förövrigt ska jobba övertid på=/


Jaja, nu är man igång igen! Får se om det var en engångsförtelse eller om man orkar hålla i det här!


Ciao Bello

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Henri - 5 februari 2009 01:01

Fan! Jag hade skrivit ett långt inlägg men tårarna över gick till ilska så jag tog bort det! Varför får dagens barn inte vara barn!? Varför ser vårt samhälle ut som skit? Hur kan våra barn och ungdomar behöva oroa sig för pensionsförsäkringar och kli...

Av Henri - 20 januari 2009 22:38

Ja då är det tisdag. Känns som dom här två dagarna man inte har jobbat har varit hur långa som helst! Ändå har jag klivit upp tidigt och gått och träna bara för att behålla vardagen under veckorna. Nä hoppas det dyker upp ett jobb snart men det ser j...

Av Henri - 16 januari 2009 20:41

Idag är nog en av de värsta dagarna i mitt liv. Jag (vi) får iofs skylla oss själva men vem hade annat att konsekvenserna skulle bli såhär allvarliga!?   Jag har nog inte gråtit på två år men idag har jag inte kunnat se någon i ögonen utan att mina e...

Av Henri - 11 januari 2009 21:09

Tillbaka till "brottsplatsen" imorgon och allas blickar riktade mot oss! Jag hoppas verkligen vi kan få ett bättre avslut och att det går att kompromissa! Jag är inte troende, men Gode gud, imorgon hoppas jag att du är med oss och hjälper oss att fin...

Av Henri - 8 januari 2009 21:01

Torsdagkväll! Har jobbat hela dan, skulle träna efter jobbet men var så trött så jag sket i det. Åkte hem och städade, solade och handlade istället. Var skönt å få det gjort men har dåligt samvete nu. Känner mig så jävla fet! Måste verkligen lägga om...

Ovido - Quiz & Flashcards