Alla inlägg under december 2008

Av Henri - 29 december 2008 10:36

Måndag igen då som borde innebära jobb=( Men idag är jag ledig! Så otroligt jävla skönt alltså! Likaså imorgon! Börjar inte jobba först den 7:e igen!

Men samtidigt så vad fan ska man göra på dagarna!?


Hursomhaver ska jag iaf iväg å köra lite styrke nu men vettefan om jag lyckats sträcka armen. Men ja, det går nog bra ändå=)

Efter det blir det nog stan en sväng och en kopp svart på Charm kanske. Sen ikväll är det fotboll vilket ska bli sjukt jävla roligt=) Kunde ju inte träna för en vecka sen men nu är man fit for fight igen!


Annars då!? Ja du, det händer inte alls mycket på den biten. Var ut i lördags, lite folk men det förstod man ju. Men det var helt okej ändå. Stod mest och surrade hela kvällen i vilket fall.


L och hennes kille hade tydligen problem. Hoppas det löste sig för er. A hoppas du är uppe i svackan snart. kanske blir bättre när vi får fara bort nån dag. C glöm att du vinner över mig på TP händer det, då kommer jag idiotförklara mig själv resten utav livet;)

E hoppas din jul var bra och att du fick massa sånt där skit krimskrams som du tycker är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ROLIGT! ;)


Nä nu väntar gymet med en varm dusch efteråt

Av Henri - 26 december 2008 23:07

Ja då sitter man hemma själv en fredagkväll(har nog inte hänt på väldigt länge) och lyssnar på en massa musik. Finns otroligt många underbara låtar ändå som man glömmer bort! Men fan Youtube, tack för att du finns=)

 Men ja, låter som man har tråkigt för att man är själv men kan säga att det är otroligt skönt efter utgången igår...


Utgången igår ja, kanske en av dom bästa på länge=) Träffade sjukt mycket roligt folk och sen var det riktigt bra musik! Så en toppenkväll och för en gångs skull minns jag precis allt vilket inte brukar tillhöra vanligheterna=/

Men ja, igår har jag koll på grejerna=P


Idag sov jag rätt länge sen vart det en fika på stan med Tommy och Jonas.

Imorgon ska jag upp tidigt, åka å träna och sen ska jag bara njuta utav min lång ledigthet=) Ska bli så skönt å slippa jobbet i några veckor nu!


På nyår bär det av på en kryssning till Helsingfors iaf. Ska bli skitkul=)

Hoppas på bra väder bara då jag har ruskigt lätt för å bli sjösjuk! Men ja, dricker man rejält borde det funka ändå;)


Lillebror, du ska se att det ordnar sig. Jag rycker upp dig ur din svacka när du vill. Berätta bara vad problemen finns så fixar vi det!


Nä sov så gott nu=)

Av Henri - 21 december 2008 15:37

Jaha då har ännu en helg passerat och som vanligt har den innehållit både tråkiga och roliga saker.


I fredags jobbade jag till fyra sen sket jag i å träna och åkte direkt hem till juniskär istället och hälsade på. Var evigheter sen jag var där kändes det som. Då bestämde jag och andré oss för att gå ut även fast vi inte var så sugna....

Sagt å gjort iaf så det vart Jah, Tommy, André, Ludde och Anton som gick ut. Jag och Tommy gick på Olearys och dom andra på stadshuset. Var en kväll som inte kommer bli ihågkommen som en av dom stora kvällarna om man säger så. Med andra ord värdelöst ute!

Så drog hem å sen vart det lite kaos med André. Men käre lillebror, du vet att jag älskar dig och det där är löst nu=)


Nu jobbar vi in tipset istället! Som det ser ut nu så ser det bra ut! 4000 tillbaka så det känns kanon!


Idag har jag städat och varit hundvakt. Riktigt härlig dag faktiskt! C var förbi en sväng med en skitsnygg t-shirt och en parfym med från Thailand. Tack så mycket för det=) Satt som en smäck det!

Snart ska jag plocka upp Rachid och så blir det lite tv-spel ikväll.


Imorgon väntar jobb, styrke och fotbollsträning. Sen är det EN dag kvar tills jul och 2 veckors ledighet! Känns otroligt skönt!


auf wiedersen

Av Henri - 18 december 2008 21:53

Ja var ett tag sen man skrev nu igen. Har dock inte hänt så mycket sista veckan. Mår lite bättre iaf och fotbollen har gått bättre den här veckan vilket känns otroligt bra!


Snart jul med vilket känns helt sjukt! Har inte nån julstämning alls utan går mest och längtar efter sommaren! Appropå det så är det helt sjukt att C snart kommer hem igen efter två veckor i Thailand! Fan vad brun du ska vara ditt svin;)

Men vilket fall som helst, julen och framförallt vintern är inte min årstid=)

Sommaren med massa fotboll, grillning och framförallt umgås med killarna i laget på berga eller ute med Luddes båt. Säger bara fan vad schysst det är!

 Nyår verkar bli på östersjöns vatten med. Ska bli kul och slippa Vemdalen iår för det är ju som en krogkväll istan typ.


Typiskt att Tottenham lirar som bögar ikväll med då alla andra matcher på min och Tonys fina fyrling sitter klockrent. Men ja, nya tag till helgen!

En helg jag ska vara nykter och verkligen vila ut. Känner att kroppen behöver det!


Ikväll har jag fördrivit tiden med att ladda hem tre senaste veckornas efterlyst och sett på. Leif GW Persson, vad säger du om en fika!? Bara höra dig surra blir man glad utav. Fan vilka utlägg och kommentarer! Hårt intressant när han pratar!


Nä nu ska jag sitta å hålla tummarna för att tottenham vänder sen blir det sängen!


Ciao

Av Henri - 10 december 2008 22:54

Vad dåligt det gick på träningen idag! Fattar inte varför det går så ont alltså=/ Jag menar står å slår bort bollar å förlorar närkamper å skit hela jävla tiden! Blir tokig så snart klipper jag nån jävel på träningen!


Skönt att det går bra att tippa iaf!

950 spänn in igår och 1400 idag. Så bara hoppas det håller i sig!

Idag har det varit en otroligt lång dag förresten... Kanske den längsta på länge=( Var iaf å fikade med André och Anton idag så det var ju en ljusglimt mitt i allt det här jävla mörkret!


Nä nu ska jag slå sönder nåt tror jag å dra bakhuvve rätt in i elementet bredvid sängen så man somnar, har sovit så jävla dåligt på slutet så det är kanske det man behöver för att få sova djupt..


So long fuckers

Av Henri - 9 december 2008 19:26

Tisdag idag men inte känns det nå bättre än vad det gjorde i söndags direkt... Har haft ett ruskigt tryck över bröstet och känt mig spyfärdig! När jag har tränat å tagit i har det flimrat framför ögonen med så vettefan vad det är om det är ångesten lr om man har fått nå fel=/


Vad har hänt sen sist då!? Ja du, inte mycket. Har jobbat även fast en sjukskrivning har legat nära. Hade även premiärträning i Nordic igår. Var kul men det gick säsmt som vanligt. Man kanske är slut som artist nu!? hehe äh, bara bryta ihop och komma igen.


Julfest på fredag med men tror det blir nykert då eftersom jag har träning kl 10-12 i kvissle på lördag. Känns nog inge vidare att komma dit bakis och framförallt lär man inte kunna köra så tidigt om man festar.


Sitter och hoppas att mitt odds ska gå in idag med så som det gjorde igår. Hade två tripplar igår å vann 528 spänn. Dagens tips förlitar jag mig till Preston, Wolwerhampton och Reding på en trippel och i ett trippelsystem har jag Jokerit, Luleå, sheffield W och Reading. Så nu är det bara att jobba in dom;)


Nä nu ska jag gå å göra nån nytta.

Vet inte om du läser det här E men gud vad det här känns piss och jag saknar dig som fan redan


http://www.youtube.com/watch?v=o9QJHiSJZH4
Av Henri - 7 december 2008 20:05

Fy fan säger jag bara....

Idag har man ruskig ångest efter gårdagen som skulle bli underbar och rolig som fan!

Vad hände istället!? Jo man lyckades ju ställa till det och sabba allt som vanligt. Blir så trött på mig själv så man får lust att slänga sig framför tåget eller nåt=/


Annars började dagen kanon! Fotbollsträning först på morgonen och sen gjorde vi ett jobb med fotbollslaget. Träningen gick bra och man kände inte utav benhinnorna så det var ju underbart. Fick dock ett tråkigt sms under tiden jag tränade men ja, förstår kanske lite grann men ändå inte. Funkar det inte så funkar det inte. Man kan inte försöka hur länge som helst!


Efter träningen och jobbet så drog jag hem med André (förmodligen världens bästa bror) så satt vi oss att spela tv-spel och inväntade Tony. Halv 4 skulle 15 st från min avdelning vara på Biteline och käka tacobuffe och se hockeyn, Väldigt trevligt.

Därefter var vi 8 st som fortsatte kvällen hos mig med poker och lite festligheter. Det var väl här det började gå snett. Vart alldeles för full och när jag blir det så slår det ut minnet direkt sen blir jag dum, dryg och elak och det gick ut över den person som jag tycker väldigt väldigt mycket om...

Så när jag kom på Aveny var jag cp och en idiot... Jag önskar jag kom ihåg vad jag gjort och om jag kunde skulle jag vrida tillbaka tiden och göra om hela kvällen.

Men ja, det var trevlig och bra fram tills jag vart dyngfull iaf.


Jobb imorgon igen, inte så man längtar efter det direkt. Senaste veckorna har gått bra mycket enklare pga att en viss person har fått mig att må mycket bra!


Nä nu kanske man ska ta å fika nåt och invänta parlamentet och sen sova sönder sängjäveln=/


Du fick vänta på mig förut, nu får jag vänta på dig och det kanske ändå inte blir vi. Men jag tänker vänta och jag hoppas på oss...

Ovido - Quiz & Flashcards